U P O Z O R N Ě N Í : Produkty ze složky Stroje a příslušenství PŘEDVÁDĚCÍ jsou umístěny v našem předváděcím centru a některé z nich již byly použity při předvedení nebo zkoušení zákazníky. Je u nich uvedena katalogová cena, v případě prodeje může být ale cena eventuálně snížena podle aktuálního stavu a opotřebení. V případě zájmu o některou z těchto položek nás tedy neváhejte kontaktovat s dotazem na aktuální stav a cenu.

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

Adresát (prodávající)

Internetový obchod:         www.mafell-tabor.cz

Společnost:                       SEMACZ s.r.o.

Se sídlem:                          Větrovy 99, 39002 Tábor

IČ/DIČ:                               IČ26102200 / DIČ CZ26102200

E-mailová adresa:             info@mafell-tabor.cz

Telefonní číslo:                  381 210 179

 

Spotřebitel

  • Jméno a příjmení:   .......................................................
  • Adresa:                    .......................................................                  
  • Email:                       .......................................................   
  • Telefon:                   .......................................................

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den, dne (....................) jsem ve Vašem obchodě (..........................................) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

Podrobný popis vady:

.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů).

 

 

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání /datum obdržení (*) ...............................
  2. Číslo objednávky: ..................................
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem .............................................................................................................................................................
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ..................................................................................................................................................................

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

V ......................., Dne ............................


                                                                                    ______________________________________

                                                                    Jméno a příjmení spotřebitele (hůlkovým písmem + podpis)

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. ..................................................
  2. ...........................................................................................................

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě (u registrované prodloužené záruky 36 měsíční lhůtě, u předváděcího a použitého stroje 6 měsíční lhůtě). Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení